Preskočiť na hlavný obsah

Riadenie medometu lyson

Po pol roku používania zvratného medometu značky lyson mi začalo liezť na nervy riadenie medometu kde boli 2 tlačidlá 4 zelené a 3 červené LED diódy. Nikdy ste nevedeli čo to chce povedať a ku koncu to už aj blblo. Pípatko ktoré malo zapípať po vytočení pípalo stále až kým celá riadiaca jednotka neodišla.Táto hrozná riadiaca jednotka stójí na stránke výrobcu okolo 200€ Takže  som si musel vyrobiť vlastnú nielenže som ju spravil a išla ale pridal som jej aj lcd displej aby získala schopnosť rozumne sa vyjadrovať. A konečne som si mohol spraviť aj vlastný program ako potrebujem. medometu som dal dva tlačítka jedno štart/stop a jedno na voľbu programu.
Po vybraní a potvrdený programu sa začne medomet točiť a hlavne ukazovať v akom štádiu je. Vzhľadom na  to že som chcel presne vedieť v akom štádiu som tak som zvolil ukazovanie na % .
Tento medomet je konečne plnohodnotný stroj ,ktorý vytáča med a nie používateľa.

Komentáre

  1. Dobrý deň, máme podobný problém s medometom. Lyson zvratný 6 rámikový, 1200mm. Môžme vás poprosiť o pomoc, samozrejme sa radi odvďačíme.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára