Preskočiť na hlavný obsah

Vývojová doska Arduino

 Či už som bol v škole na výpočtovke alebo doma či v práci skratka hocikde ,všade som potreboval na základy mojej práce nejaké vývojové prostredie na platformu mikročipov Atmel som už mal spravené vývojové pole ktoré bi sa aj dalo namontovať na arduino no zakaždým to rozoberať a prekladať no komu bi sa chcelo. Takže som potreboval niečo kompaktné male skladné a výkonné čo bi obsahovalo základné vývojové prvky. Tak som sa pustil do návrhu dosky. Po pol hodine sa to začalo rysovať.


Po vyleptaní a osadení som celú dosku vykúpal v acetóne aby som odstránil zvyšky spájkovacej pasty a kolofónie.Potom začalo skúšanie dosky a fungovala skvelo na väčšinu aplikácií bohate stačí na špeciálne aplikácie už si dám tu prácu a ponapájam to do vývojovej dosky na Atmel. Táto doska je celá v prevedení SMD.




Komentáre